Γιατί 950.000 Αθηναίοι γύρισαν την πλάτη στον κ. Δρανδάκη και την Beat




Η καμπάνια της εταιρείας Beat (πρώην Taxibeat) και του ιδρυτή της, Νίκου Δρανδάκη, με τίτλο “αφήστε το Beat όπως το αγαπήσαμε”, συνεχίζεται δυναμικά με αξιοσημείωτη προώθηση στα κοινωνικά δίκτυα από πολλούς χρήστες. Όμως φαίνεται πως δεν πάει και τόσο καλά. Σύμφωνα με όσα υποστηρίζει η Beat (και δεν έχουμε λόγο να αμφισβητήσουμε), οι ικανοποιημένοι πελάτες της ανέρχονται σε 1 εκατομμύριο. Θα περίμενε λοιπόν κανείς ότι σε μία τέτοια καμπάνια για τη βιωσιμότητα της αγαπημένης τους εφαρμογής, αν όχι ...Διαβάστε περισσότερα »
73
shares
Κοινοποιήστε στο Facebook
Κοινοποιήστε στο Twitter
Τελευταία Άρθρα:
Τελευταία Άρθρα:
Μηδένισαν την ΠΑΕ Ποντίων γιατί έγραψαν στις φανέλες τους «Δεν ξεχνώ, Πάντα Τιμώ»
Τύπωσαν τον Σόιμπλε σε χαρτονόμισμα των 100 ευρώ για να τον αποχαιρετήσουν
Η Τρομακτική στιγμή που Οδηγός χάνει τον έλεγχο της Μηχανής και πέφτει στον γκρεμό. Δείτε το βίντεο Σοκ!
Πιάστηκε το ανθρώπινο τέρας – διαχειριστής της «Μπλε Φάλαινας»
Αγόρασε ένα παλιομοδίτικο φόρεμα από τα μεταχειρισμένα. Όχι όμως για να το φορέσει… Δείτε ΤΙ το έκανε και θα ζηλέψετε!
Αυτή η κατοικία στην Κεφαλονιά είναι σκαρφαλωμένη 300 μέτρα πάνω από την θάλασσα
10 Κυρίαρχα Γονίδια που αποδεικνύουν ότι όλοι οι Άνθρωποι στον Κόσμο έχουν κοινά Χαρακτηριστικά μεταξύ τους!
Η Google κυκλοφόρησε ακουστικά που μεταφράζουν 40 γλώσσες σε πραγματικό χρόνο
40 κατοικίδια που τα πήραν στο κρανίο και την είπαν στα αφεντικά τους
Κροκόδειλος άρπαξε από το κεφάλι φύλακα ζωολογικού κήπου